Publicare anunturi Adevarul, ziar national, 87.000 exemplare/editie

Diverse

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt Intentie Vogt Charlie Sediul Maltopol

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 May 2022
ANUNT DE INTENTIE: IB VOGT CHARLIE S.R.L., având sediul în str. Maltopol, nr. 9C, et. 1, ap. 2, camera 4, sector 1, București, anunță publicul interesat asupra intenției de elaborare a documentației “PLAN URBANISTIC ZONAL INTRODUCERE TEREN ÎN INTRAVILAN PENTRU CONSTRUIRE CENTRALĂ FOTOVOLTAICĂ ȘI OBȚINEREA AUTORIZAȚIEI DE CONSTRUIRE, ÎMPREJMUIRE ȘI RACORDARE ELECTRICĂ”, dezvoltat în jud. Buzău, Municipiul Buzău, pe terenul identificat prin n.c. 64952.
Observații/comentarii si sugestii pot fi transmise in termen de 15 zile prin poștă la sediul primăriei Buzau, pe adresa Piata Daciei nr. 1 sau prin email: cristina.stoicescu@primariabuzau.ro

Anunt Deschidere Procedura Declarare Judecatoreasca

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 May 2022
*Anunt deschidere procedura declarare judecatoreasca a mortii Subsemnatul, CHIREA ION, in calitate de fiu, anunt deschiderea procedurii de declarare judecatoreasca a mortii mamei mele, MANOLACHE MARIA, nascuta la data de 20.06.1936 in cadrul dosarului nr. 32758/212/2021 aflat pe rolul Judecatoriei Constanta Orice persoana care are informatii despre numita MANOLACHE MARIA este invitata sa le comunice la dosarul 32758/212/2021.

Anunt Deschidere Procedura Declarare Judecatoreasca

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 May 2022
*Anunt deschidere procedura declarare judecatoreasca a mortii Subsemnatul, CHIREA ION, in calitate de fiu, anunt deschiderea procedurii de declarare judecatoreasca a mortii mamei mele, MANOLACHE MARIA, nascuta la data de 20.06.1936 in cadrul dosarului nr.32758/212/2021 aflat pe rolul Judecatoriei Constanta Orice persoana care are informatii despre numita MANOLACHE MARIA este invitata sa le comunice la dosarul 32758/212/2021.

Anunt Public Anpm Gregor Properties Titular

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 May 2022
*ANUNT PUBLIC ANPM. SC Gregor Properties SRL, titular al proiectului RESTAURARE IMOBIL, REAMENAJARE IN LOCUINTE ȘI CAZARE TURISTICA anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare "continuarea procedurii privind emiterea aprobarii de dezvoltare" pentru proiectul RESTAURARE IMOBIL, REAMENAJARE IN LOCUINTE ȘI CAZARE TURISTICA propus a fi amplasat in mun. Brasov, str. Poarta Schei, nr. 25, jud. Brasov. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Brasov, str. Politehnicii nr. 3, in zilele de luni-joi intre orele 8:00-16:30 si vineri intre orele 8:00- 14:00, precum si la urmatoarea adresa de internet www.apmbv.anpm.ro. Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anun Public Privind Decizia Etapei Incadrare

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 18 May 2022
*Anunţ public privind decizia etapei de incadrare. SC OMV PETROM SA cu sediul in București, str.Coralilor, sect.1, nr.22, titulară a proiectului "Lucrări de abandonare la sonda-2717 Videle-Est" anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de incadrare de către A.P.M.Giurgiu, de a nu se solicita evaluarea impactului asupra mediului şi nici evaluarea adecvată pentru proiectul "Lucrări de abandonare la sonda-2717 Videle.Est" propus a fi amplasat in com.Clejani, jud.Giurgiu. Proiectul deciziei de incadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate pe site-ul A.P.M.Giurgiu la următoarea adresă de internet www.apmgr.anpm.ro. Publicul interesat poate inainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicării prezentului anunţ.

Pierdut anexa Certificatului de clasificare nr.27689

Valabil in:
Diverse Harghita
     Publicat in: 18 May 2022
ANUNT LICITATIE PUBLICA Comuna Bilbor, cod de identificare fiscala 4246092, cu sediul in Comuna Bilbor, Nr. 120, judetul Harghita, telefon +40 266355004, fax +40 266355504, e-mail primaria_bilbor@yahoo.com , organizeaza in data de 27.04.2021, ora 8 , la sediul primariei, licitatie publica pentru inchirierea pasunilor (pajistilor permanente) aflate in proprietatea privata a Comunei Bilbor. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primarie Comunei Bilbor. Contravaloarea documentatiei de atribuire este de 50 lei si se poate achita cu cardul la casieria Primariei Comunei Bilbor sau prin Foaie de varsamant in contul RO14TREZ35421E305000XXXX, Trezoreria Toplita. Oferta se depune intr-un singur exemplar, la sediul primariei din Comuna Bilbor nr. 120, Judetul Harghita, cod postal 537020, pana la data de 26.04.2021, ora 14. Informatii suplimentare la Primaria Comunei Bilbor , Secretar general-Runcan Dan Adrian, tel. 0266/355.004, fax 0266/355.504, 0755/943.454. e-mail primaria_bilbor @yahoo.com.

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Suceava
     Publicat in: 18 May 2022
COMUNICAT IMPORTANT • Urmare a Hotararii Consiliului Judetean Suceava nr.54 din 30.03.2021 privind stabilirea unor masuri pentru asigurarea spatiilor de functionare a structurilor Consiliului Judetean Suceava, Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava aduce la cunostinta publicului schimbarea sediului incepand cu data de 01.04.2021 la adresa: strada Nicolae Balcescu, nr.2, municipiul Suceava, aceasta fiind si adresa de corespondenta. Informatii referitoare la cele mentionate in prezentul comunicat se gasesc pe site-ul http://djdpsuceava.ro sau pot fi obtinute la tel. 0230 211 010

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 18 May 2022
Anunt public privind decizia etapei de incadrare (titularul proiectului) SC/PF STREET BUSINESS MARKET S.R.L. (fosta denumire HERASTRAU FOOD AND BEVERAGE S.R.L.), titular al proiectului CONSTRUIRE IMOBIL 2S+P+11E+Eth LOCUINTE COLECTIVE SI FUNCTIUNI CONEXE, IMPREJMUIRE TEREN SI ORGANIZARE DE EXECUTIE LUCRARI, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre APM Bucuresti, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului: nu se supune evaluarii impactului asupra mediului, pentru proiectul CONSTRUIRE IMOBIL 2S+P+11E+Eth LOCUINTE COLECTIVE SI FUNCTIUNI CONEXE, IMPREJMUIRE TEREN SI ORGANIZARE DE EXECUTIE LUCRARI, propus a fi amplasat in Bucuresti, sector 3, str. Bratarii, nr.2. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Bucuresti din Bucuresti, sector 6, Aleea Lacul Morii, nr. 1, in zilele de luni-vineri, intre orele 9.00 -12.00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmbuc.anpm.ro/. Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a autoritatii competente pentru protectia mediului.

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 18 May 2022
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu.S.C. PIRIFAN DISTRIBUTION S.R.L. anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "CONSTRUIRE SPATII DEPOZITARE, PRODUCTIE SI BIROURI P+1E, propus a fi amplasat in str. T41, P 159/C14, 159/15, lot 2, N.C. 56562, com. Tunari, jud. Ilfov. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate zilnic la sediul A.P.M. Ilfov din Bucuresti, str. Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6 si la sediul S.C. PIRIFAN DISTRIBUTION S.R.L. din Str. Putul lui Zamfir, nr. 37, etaj 5, sector 1, Bucuresti Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Ilfov.

In conformitate cu O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului

Valabil in:
Diverse Cluj-Napoca
     Publicat in: 18 May 2022
In conformitate cu O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului aprobata prin Legea nr.265/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul 1798/2007 P.F. Maris Ioan, anunta inceperea demersurilor in vederea obtinerii autorizatiei de mediu , obiectivul PASTRAVARIE Negreni. Eventuale sugestii si reclamatii se vor depune la A.P.M. Cluj din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor 99, in zilele de luni - joi intre orele 09 - 14 si vineri intre orele 09 - 13.

IALOMITA. ANUNT PUBLIC. Societatea EVERIS CONSULTING SRL,

Valabil in:
Diverse Ialomita
     Publicat in: 18 May 2022
IALOMITA. ANUNT PUBLIC. Societatea EVERIS CONSULTING SRL, cu sediul social in Localitatea Otopeni, Str. Libertatii nr. 14-16, Jud. Ilfov,Inregistrata la Registrul Comertului sub J J23/5925/2020, CUI RO15671306, titular al activitatii de DEPOZITARE DESEURI RECICLABILE la adresa punctului de lucru din Mun. Urziceni, Soseaua Urziceni- Ploiesti, Km 3, Judet Ialomita, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere a autorizatiei de mediu pentru activitate. Informatiile privind potentialul impact asupra mediului al activitatii pot fi consultate la sediul APM Ialomita: Strada Mihai Viteazu, nr.1, loc. Slobozia, jud. Ialomita. Telefon: 0243232971, Fax: 0243215949, Luni - Joi: 8.00- 16.30. Observatiile publicului se primesc zilnic, la sediul APM Ialomita.

ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie

Valabil in:
Diverse Bihor
     Publicat in: 18 May 2022
ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica cu plic inchis 1) Informatii privind vanzatorul : Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, P-ta. Unirii nr. 1 jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408812; 0259/437.000, int.223; fax:0259/436.276; E-mail: primarie@oradea.ro 2) Informatii privind obiectul licitatiei: Vanzare 2 (doua) parcele de teren, proprietate privata a Municipiului Oradea, conform caietului de sarcini, situate in Oradea, identificate cu nr. cadastrale 209044 si nr.top.3703/3. 3) Data limita de depunere a ofertelor: 05 mai 2021, ora 10:00, la sediul vanzatorului. 4) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare: 06 mai 2021, ora 14:00. 5) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor financiare: 06 mai 2021, ora 14:30. 6) Documentatia de atribuire gasiti accesand site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.

ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica

Valabil in:
Diverse Bihor
     Publicat in: 18 May 2022
ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica cu plic inchis 1) Informatii privind concesionarul : Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, P-ta. Unirii nr. 1 jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408812; 0259/437.000, int.223; fax:0259/436.276; E-mail: primarie@oradea.ro 2) Informatii privind obiectul licitatiei: Concesionare 2 parcele de teren, cu suprafata de 250 mp fiecare, situate in Oradea Cartierul Tineretului, in vederea construirii de locuinte familiale - Sesiune a XIII-a; 3) Data limita de depunere a ofertelor: 05 mai 2021, ora 10:00, la sediul cocesionarului. 4) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare: 06 mai 2021, ora 10:00. 5) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor financiare: 06 mai 2021, ora 13:30. 6) Documentatia de atribuire gasiti accesand site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.

Firma Serioasa Muncitori Calificati Executam

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 17 May 2022
Firma serioasa cu muncitori calificati, executam orice lucrare in domeniul constructiilor si in orice localitate. Pentru mai multe detalii vizitati`ne pe www. oliconstructii. hi 2. ro. Va Multumim

Firma Taxi Angazeaza Soferi Atestat

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 17 May 2022
Firma taxi angazeaza soferi cu atestat rel. la tel. 0722.773.558

Anun Achizi Servicii Organizare Sesiuni

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 17 May 2022
Anunț achiziție Servicii organizare Sesiuni de instruire pentru competențe sociale și civice, programul de formare Ciclul politicilor publice Asociația Institutul pentru Politici Publice, cu sediul in Str. Sevastopol, nr. 13 - 17, cam 105, sector 1, București, reprezentata prin Violeta Alexandru - Director, dorește sa achiziționeze, in cadrul proiectului "Consolidarea mecanismelor de consultare a societații civile cu autoritațile publice centrale și locale - un element fundamental pentru creșterea calitații procesului de elaborare a politicilor publice", cod SMIS 35492, proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional "Dezvoltarea Capacitații Administrative" Servicii organizare sesiuni de instruire pentru competențe sociale și civice - programul de formare in ciclul politicilor publice, cod CPV 79951000 - 5. INFORMAȚII DESPRE ACHIZIȚIE Data publicarii anunțului: 26.02.2013 Obiectul și locul de implementare a contractului: Servicii organizare Sesiuni de instruire pentru competențe sociale și civice - programul de formare in ciclul politicilor publice, București Tip și durata contract: Contract de servicii, durata contract - de la incheierea contractului pana in data de 30.04.2013 Valoare estimata: 86265 lei fara TVA Procedura aplicata: achiziție in conformitate cu cerințele Ordinului nr. 1050 / 2012 al Ministerului Fondurilor Europene Criteriu de atribuire: prețul cel mai scazut Data si ora limita de primire a ofertei: 05.03.2013 ora 1200 Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 ora 1500 Adresa la care se transmit ofertele: Institutul pentru Politici Publice, str. Sevastopol, nr. 13 - 17, camera 105, sector 1, București Locul și modul de obținere a documentației de atribuire: documentația pentru serviciile de mai sus este disponibila in mod gratuit prin accesul direct și nerestricționat la fișierul electronic disponibil la adresa proprie de internet www. ipp. ro Pentru informații suplimentare va puteți adresa la Institutul pentru Politici Publice, persoana de contact Loredana Mateescu, tel: 021-212.31.26, fax 021-212.31.08, e - mail: loredana@ipp. ro

anunta publicul interesat asupra faptului ca a fost initiata documentatia de urbanism. Anunt publicat prin www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 16 May 2022
S.C. T.N.G PROD SERVICES MARKET S.RL. , cu sediul social in Oras Magurele, Str. Reactorului, nr. 28, camera 2,etaj 1, inmatriculata sub nr. J23/4741/2017, C.U.I. RO23903296 reprezentata legal prin dna. Bucur Minodora in calitate de Administrator, anunta publicul interesat asupra faptului ca a fost initiata documentatia de urbanism PLAN URBANISTIC DE DETALIU "CONSTRUIRE Locuinte insiruite cu regim de inaltime P+1E+pod", Strada N.D. Cocea nr.89-91, sector 5, Bucuresti. Documentele aferente documentatiei P.U.D. pot fi consultate pe site-ul primariei Sectorului 5 la Sectiunea Informare si consultare publica documentatii P.U.D. (https://sector5.ro/documentatii-pud/)

Anunt Consiliul Local Comunei Ucea Sediul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 12 May 2022
ANUNT
Consiliul Local al Comunei Ucea, cu sediul in strada Principala, nr. 78, Ucea de Jos, judetul Brasov in calitate de autoritate publica tutelara a SC AROMAPA SERV SRL, anunta inceperea procesului de selectie pentru membrii Consiliului de Administratie SC AROMAPASERV SRL, in conformitate cu O.U.G. nr.109/2011, modificata si aprobata prin Legea nr.111/2016, a H.C.L. Ucea nr.59 /10.05.2021 si a dispozitiilor prevazute de procedura de selectie care va consta in depunerea de catre candidati a unui dosar de candidatura insotit de declaratia de intentie si sustinerea unui interviu de selectie, dupa urmatorul calendar:
- Depunerea candidaturilor se va face pina in data de 21 iunie 2021, ora 12:00
- Selectia dosarelor si intocmirea listei lungi se va face pana in data de 28 iunie 2021;
- Interviul de selectie pentru intocmirea listei scurte se va sustine in data de 30 iunie 2021 ora 10:00.
CERINTE MINIME:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul economic, tehnic sau stiintelor juridice;
- vechime in munca minimum 10 ani din care 3 ani in functii de conducere;
- cunoasterea legislatiei specifica societatii, conform bibliografiei anexate;
- cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoasterea limbii romane (scris si vorbit);
- stare de sanatate corespunzatoare postului;
- sa nu aiba antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- sa nu fi desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege;
- sa nu faca parte din organele de conducere/coordonare/control ale unei societati cu acelasi profil;
- sa nu faca parte concomitent, din mai mult de 3 (trei) consilii de administratie ale unor regii autonome sau societati comerciale
COMPETENTE:
- competente de management, etica si integritate, gandire strategica, planificare, organizare si capacitate de a lua decizii, analiza si comunicare;
Dosarul de candidatura se depune la Comisia de selectie din cadrul Primariei Comunei Ucea si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, urmatoarele documente:
1. Cererea de inscriere, ce cuprinde in mod obligatoriu un OPIS al documentelor dosarului;
2. CV in format Europass;
3. Copie act identitate;
4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
5. Copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii procesului de selectie de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
8. Declaratia pe propria raspundere conform modelului prevazut in procedura de selectie;
9. Declaratia de intentie intocmita In baza elementelor din Scrisoarea de asteptari a informatiilor publice legate de activitatea societatii, prin care candidatii isi prezinta viziunea sau programul privind dezvoltarea societatii;
10. Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministeml Sanatatii.
Actele prevazute Ia pct. 3, 4, s i 6 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea, de catre secretarul comisiei.
Bibliografie:
- Legea 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si canalizare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului 107/2002 privind infiintarea Administratiei Nanionale „Apele Romane” (Tarife apa bruta) cu modificarile si completarile ulterioare
Rezultatele finale se afiseaza Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.
Persoana de contact -Borcoman Alexandru Mihai, presedinte Comisie selectie - telefon 0268247176. Prezentul anunt se va publica in doua ziare economice si/sau financiare, in presa locala si va fi postat Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.

ANUNT PUBLIC SC INGKA INVESTMENTS FOREST ASSETS SRL

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 12 May 2022
ANUNT PUBLIC SC INGKA INVESTMENTS FOREST ASSETS SRL (prin SC OMNI SRL) titular al planului "Amenajamentul fondului forestier proprietate privata apartinand S.C. INGKA INVESTEMNTS FOREST ASSETS S.R.L., Bucuresti, organizat in U.P. III Valea Neagra-Motnau, intocmit pentru suprafata de 5738,8 ha", amplasament comunele: Andreiasu de Jos, Bolotesti, Brosteni, Carligele, Chiojdeni, Gura Calitei, Jitia, Mera, Poiana Cristei, Vintileasca si Cotesti, judetul Vrancea, anunta publicul interesat asupra deciziei A.P.M. Vrancea de emitere a Avizului de mediu pentru planul susmentionat. Motivele care au stat la baza luarii acestei decizii au fost urmatoarele: -Planul respecta cerintele legislatiei privind protectia mediului,- Prin implementarea planului nu este afectata nici o arie natural protejata de interes national/ international, - Nu sunt afectate zone de protectie special hidrogeologica, - Analiza calitatii raportului de mediu, efectuata de APM Vrancea, a avut in vedere urmatoarele elemente: Respecta continutul cadru prevazut in anexa nr 2 a HG nr. 1076/ 2004; Prezentarea dificultatilor tehnice, procedural si de alta natura care au fost intampinate si explicitarea oricaror ipoteze si incertitudini; Prezentarea alternativelor stiudiate, a motivelor care au stat la alegerea uneia dintre ele, a modului in care consideratiile de mediu au fost integrate in proiectul de plan, precum si procesul definitivarii proiectului ca urmare a informatiilor rezultate pe parcursul evaluarii de mediu; Justificarea detaliata a motivelor care a stat la baza eliminarii din analiza a anumitor aspect; Prezentarea informatiilor grafice- harti, scheme, schite, diagrame; Raportul de mediu propune o serie de masuri pentru a preveni, reduce si compensa orice efect advers asupra mediului al implementarii planului. Informatiile cu privire la planul sus mentionat pot fi consultate la sediul OS INGKA INVESTMENTS SRL din Focsani, Strada Valcele, nr. 26, judetul Vrancea. Observatiile publicului se vor primi in scris sub semnatura si cu date de identificare, la sediul APM Vrancea din Focsani, str. Dinicu Golescu, nr. 2, pana la data de 30.05.2021.

Preluari Firme Prin Notariar Avocat Registrul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 12 May 2022
Preluari firme prin Notariar, Avocat si Registrul Comertului, contract de cesiune, descarcare de gestiune, revocarea a administratorului, schimbare sediu social! Cesiunea se realizeaza cu respectarea legislatiei in vigoare! PERFECT LEGAL! 0721.601.127

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Anunturi Adevarul
Ghid de publicat anunturi in ziarul Adevarul

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Adevarul?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Adevarul

Pentru a publica anunturi in ziarul Adevarul va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Adevarul. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Adevarul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Adevarul

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Adevarul este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Adevarul pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Adevarul vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Adevarul si aparitia in ziarul Adevarul

Dupa plata anuntului pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Adevarul?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Adevarul aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Adevarul incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Adevarul in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Adevarul.

Cum confirm plata anunturi ziarul Adevarul?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Adevarul va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Adevarul?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Adevarul vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Adevarul. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Adevarul va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Adevarul.

Anunturile pentru ziarul Adevarul vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Adevarul?

Plata anunturilor pentru ziarul Adevarul se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Adevarul le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Adevarul cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Adevarul in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Adevarul.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Adevarul sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Adevarul"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Adevarul" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Adevarul"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Adevarul pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Adevarul pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Adevarul pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Adevarul la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Adevarul la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Adevarul. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Adevarul

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Adevarul este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Adevarul pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Adevarul va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Adevarul si aparitia in ziarul Adevarul

Dupa plata anuntului pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Adevarul la rubrica DIVERSE

Anunturi Adevarul Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Adevarul DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Adevarul CITATII

Anunturi Adevarul Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Adevarul OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Adevarul Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2022. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Adevarul PIERDERI

Anunturi Adevarul Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Adevarul Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Adevarul LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Adevarul?

Calculul anuntului de mica publicitate in ziarul Adevarul

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Adevarul

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Adevarul

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Adevarul

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.
24 May 2022