Publicare anunturi Adevarul, ziar national, 87.000 exemplare/editie

Birou fizic de preluare Anunturi

Piata ROMANA, Bucuresti

- vezi locatie -
Program: L-V: 10.00 - 15:00
Bd. Magheru nr. 32 - 36, Anexa E ( intre statiile de metrou de la Piata Romana)
E-mail: florentina@mediapress.ro
mareste harta

Licitatii

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic® (in functie de categorie)! Pret - 60 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 09 May 2025
Catre cei interesati Nr. 44 / 09.05.2025 Anunt achizitie directa Prin prezenta, Asociatia ARTE 21 - Povestile lumii, publica urmatorul anunt de achizitie direct: OBIECTUL ACHIZITIEI: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE Destinatia achizitiei: Achizitia propusa este necesara si justificata in scopul unei eficiente implementari a proiectului, in vederea atingerii obiectivelor generale si specifice, cat si obtinerii rezultatelor stabilite prin cererea de finantare si atingerea indicatorilor asumati (in principal, in corelatie cu grupul tinta) Proiect "UAT`s Next? II - Stagii de practica pentru studenti in Cluj-Napoca si Targu Mures, ID 312496" Fundamentarea achizitiei: Proiectul se implementeaza in cadrul programului PEO 2021-2027 si este cofinantat de Uniunea Europeana. Achizitia este necesara pentru atingerea obiectivelor proiectului. Obiectivul general al proiectului il constituie imbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemului de educatie in 2 unitati de invatamant universitar de stat prin facilitarea accesului la stagii de practica corelate cu cerintele pietei muncii pentru 251 de studenti din domeniul artelor spectacolului. Obiective specifice: OS1. Dezvoltarea compentelor transversale de responsabilitate sociala si de mediu in randul a 251 studenti timp de 24 luni. OS2. Sprijinirea a 251 de studenti pentru acces pe piata muncii timp de 24 de luni. OS3. Identificarea nevoilor orizontale de dezvoltare a ofertei educationale si a competentelor -cheie socio-emotionale solicitate pe piata muncii din domeniul artelor spectacolului timp de 10 luni. Obiectivele de mai sus se transpun in activitati ale proiectului care genereaza necesitatea achizitionarii: A1. Responsabilitate sociala si de mediu / SA1.1. Responsabilitate sociala si de mediu A2. Activitati de sprijin pentru insertia viitorilor absolventi pe piata muncii / SA2.1. Stagii de practica pentru studenti / SA2.2. Formarea de competente socio-emotionale in vederea corelarii sistemului de invatamant superior cu nevoile pietei muncii A3. Realizarea de analize in vederea identificarii unor nevoi orizontale de dezvoltare a ofertei educationale / SA3.1. Realizarea de analize in vederea identificarii unor nevoi orizontale de dezvoltare a ofertei educationale A4. Management de proiect / SA4.1. Management de proiect si achizitii publice A5 Informare si publicitate / SA5.1. Informare si publicitate Cod CPV pentru descrierea obiectului contractului 79952000-2 (servicii de organizare evenimente) Coduri CPV secundare: 55110000-4 - Servicii de cazare la hotel 55210000-5 - Servicii de cazare in camine pentru tineri 55270000-3 - Servicii prestate de pensiuni care ofera cazare cu mic dejun inclus 98341000-5 - Servicii de cazare 55520000-1 - Servicii de catering 55300000-3 - Servicii de restaurant si de servire a mancarii 60130000-8 Servicii transport persoane Valoarea estimata a serviciilor care urmeaza sa fie achizitionate de pe piata si care constituie, ca atare, obiectul contractului de achizitie de servicii/produse: 374.312,00 lei, exclusiv TVA. Limita valorica este maximala, nu poate fi depasita, fiind prevazuta atat in Planul de achizitii cat si in bugetul proiectului. Fondurile din care se realizeaza achizitia: Proiectul este cofinantat de Uniunea Europeana prin PEO 2021-2027 astfel: sprijinul nerambursabil este 100% din care finantare de la Uniunea Europeana 85% si cofinantare nationala 15%. Descrierea caracteristicilor solicitate pentru servicii: Solicitam servicii de cazare, masa si transport pentru minim 80 si maxim 100 de studenti care studiaza la Universitatea de Arte din Targu-Mures si vor desfasura 10 zile de practica intensiva la Cluj-Napoca la Asociatia Reactor de creatie si experiment (adresa de desfasurare a practicii - Str. Petofi Sandor nr. 4, Cluj-Napoca, jud. Cluj). Studentii vor fi cazati in Municipiul Cluj-Napoca in unitati de cazare cu acces facil la mijloace de transport in comun pentru asigurarea conexiunii cu adresa de practica. Masa se va servi in regim de restaurant sau de catering si va tine cont de preferintele si / sau restrictiile alimentare ale fiecarui participant. Pachetul de servicii cuprinde: 1.CAZARE Se vor caza minim 80 si maxim 100 de persoane in Cluj-Napoca, in zona cu acces facil la mijloace de transport in comun, timp de 12 nopti. Serviciile de cazare se vor furniza pentru grupe de 20-30 de persoane in luni calendaristice orientative: iulie 2025, februarie 2026, iulie 2026, decembrie 2027 sau ianuarie 2027 (perioadele exacte se vor comunica oficial prestatorului de servicii, prin comanda ferma, cu minim 30 zile inainte de prestarea serviciului). Cazarea se va realiza in camere single cu baie proprie, in structuri de cazare turistice clasificate la minim 2 stele sau studentesti (camine studentesti). Fiecare grup va beneficia de cazare 12 nopti. Documente necesare platii: - Autorizatii de functionare a locatiei de cazare - Diagrama de cazare N.B. Ne rezervam dreptul de a aproba locatiile de cazare inainte de prestarea serviciului. 2.MASA Se vor asigura servicii de masa - 3 mese pe zi (mic-dejun, pranz cina), dupa cum urmeaza: Mic-dejun - va fi asigurat la structura de cazare sau la o locatie in apropierea cazarii si va cuprinde, pentru o persoana, minim: - O cafea sau un ceai - Paine / produse de patiserie minim 100 g - Produse proteice (oua / mezeluri) minim 100 g - Produse lactate (branza / unt / iaurt) minim 100 g - Legume proaspete minim 100 g - Apa plata sau minerala - 500 ml Pranz - va fi asigurat la o locatie din apropierea strazii Petofi Sandor sau in regim de catering la locatia activitatilor din str. Petofi Sandor nr. 4 si va cuprinde, pentru o persoana, minim: - Felul intai (supa/ciorba sau antreu) minim 350 g, varianta cu carne si/sau varianta vegetariana, - Felul principal - carne sau proteina animala / vegetala minim 150 g, garnitura minim 150 g, salata minim 150 g, varianta cu carne si/sau varianta vegetariana, - Desert - prajitura sau un fruct minim 100 g - O cafea sau un ceai - Apa plata / minerala 500 ml Cina - va fi asigurata la structura de cazare sau la o locatie in apropierea cazarii sau la o locatie din apropierea strazii Petofi Sandor sau in regim de catering la locatia activitatilor din str. Petofi Sandor nr. 4 si va cuprinde, pentru o persoana, minim: - Gustare / antreu / salata - minim 200 g - Felul principal - carne sau proteina animala / vegetala minim 150 g, garnitura minim 150 g, salata minim 150 g, varianta cu carne si/sau varianta vegetariana, - Desert - prajitura sau un fruct minim 100 g - O cafea sau un ceai - Apa plata / minerala 500 ml Locatia de furnizare a serviciilor de masa se va stabili cu 30 zile inainte de prestarea serviciilor, in functie de programul activitatilor planificate cu beneficiarii serviciilor. Documente necesare platii: - Autorizatii de functionare pentru locatia de luat masa sau de catering - Declaratie de conformitate pentru alimente - Meniul zilnic N.B. Ne rezervam dreptul de a aproba meniul inainte de prestarea serviciului. 3.TRANSPORTUL Serviciile de transport se vor furniza fie printr-un serviciu de transport persoane, fie prin decontarea cheltuielilor individuale ale beneficiarilor, in baza bonului fiscal de combustibil sau a biletelor de tren / autobuz / microbuz. Ruta de deplasare este: Targu-Mures (str. Koteles Samuel nr. 6) - Cluj-Napoca (locatia de cazare) - Targu-Mures (str. Koteles Samuel nr. 6). In cazul decontului individual de combustibil, se va deconta suma rezultata in urma aplicarii formulei de calcul: distanta Targu-Mures (str. Koteles Samuel nr. 6) - Cluj-Napoca (locatia de cazare) - Targu-Mures (str. Koteles Samuel nr. 6)*7,5%*pret unitar /litrul de combustibil (conform bon fiscal). Biletele de tren / autobuz / microbuz vor fi decontate doar pentru tronsonul de drum Targu-Mures - Cluj-Napoca si retur. Modalitatea de asigurare a serviciilor de transport se va stabili cu 30 zile inainte de prestarea serviciilor de transport si serviciul de transport persoane se va asigura pentru minim 8 persoane. Documente necesare platii: - Autorizatii de functionare si acreditari pentru transport de persoane (in cazul serviciilor de transport) - Foaie de parcurs - Deconturi individuale (in cazul decontarii cheltuielilor de transport individual) 4.ASIGURARE DE CALATORIE Prestatorul va asigura cei 80-100 de participanti pentru toata perioada deplasarii si va acoperi minim: Asistenta medicala pentru accidente si imbolnaviri, Transport de urgenta, Raspundere civila fata de terti, Accidente. Documente necesare platii: - Polita de asigurare individuala sau de grup. Factura fiscala se va emite pentru toate serviciile prestate in luna de referinta si va fi insotita de un raport privind activitatile efectuate de prestator si de procesul-verbal de receptie a serviciilor. Plata se va realiza in termen de 10 de zile de la receptia serviciilor. OFERTELE SE DEPUN ONLINE PE EMAIL PROIECTE.ARTE21@GMAIL.COM PANA LA DATA DE 20 mai 2025. Ofertele trebuie sa respecte specificatiile tehnice si sa se incadreze in valoarea de 374.312,00 lei fara TVA pentru pachetul descris mai sus. Se va selecta oferta care respecta descrierea produselor si cu pretul cel mai scazut. Livrarea se va efectua in baza comenzilor periodice. Prin transmiterea ofertei, ofertantul a luat la cunostinta conditiile de livrare si plata si le-a acceptat. Oferta castigatoare va face obiectul unui contract de prestari servicii. Pentru mai multe informatii, va rog sa ne contactati: Persoana de contact: Iolanda Chioaru (Manager de proiect) Tel: 0724750006 Email: proiecte.arte21@gmail.com

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 May 2025
Orasul Titu, cu sediul in str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, judetul Dambovita, telefon 0245651095, fax 0245651097, email primariatitu@yahoo.com anunta pentru data de 04.06.2025, in Sala de Consiliu a Orasului Titu, ora 09,30, organizarea licitatiei publice in vederea inchirierii: spatiului comercial nr. 27, in suprafata de 19,96 mp, situat in Piata Agroalimentara Complex Modern Titu, oras Titu, jud. Dambovita, bun ce apatine domeniului public al orasului, in vederea desfasurarii de activitati de comert si/ sau prestarii servicii, conform OUG 57/2019 si HCL 85/30.04.2025. Informatiile privind documentatia de atribuire se regasesc in caietul de sarcini. Persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire printr-o cerere scrisa sau direct de la sediul autoritatii contractante. Documentatia de atribuire poate fi ridicata de la Serviciul Tehnic si Achizitii Publice, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oras Titu, judetul Dambovita., din cadrul primariei. Costul caietului de sarcini este de 50 lei, achitat la Compartimentul Impozite si Taxe Locale al autoritatii contractante. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 23/05/2025, ora 12.00. Ofertele se depun intr-un exemplar, pana la data de 03/06/2025, ora 12,00, la Registratura
autoritatii contractante, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oras Titu, judetul Dambovita. Instanta competenta in solutionarea litigiilor aparute este Tribunalul Dambovita - Calea Bucuresti nr. 3, Municipiul Targoviste, judetul Dambovita, telefon 0245/612.344, 0245/ 613.144; fax 0245/ 611.893; E-mail: tr-dambovita-brp@jus

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 May 2025
PRIMARIA Municipiului Tulcea prin Directia
Intretinere si Administrare Patrimoniu (D. I.
A. P. ), cu sediul in Tulcea, str. Plugarilor, nr.
2, Cod Fiscal 14734651, organizeaza la data
de 29.05.2025 ora 11:00, inchirierea prin
licitatie publica, a unor terenuri extravilane
in suprafata totala de 757.841mp, care fac
parte din domeniul public al Mun. Tulcea,
crescatorilor de animale persoane fizice si
juridice care au domiciliul/sediul pe raza
administrativ-teritoriala a Mun. Tulcea,
identificate dupa cum urmeaza: NR. CRT.;
IMOBIL; Categoria de folosinta; TARLA;
PARCELA; SUPRAFATA (mp); Identificare
cadastrala; PRET MINIM DE PORNIRE lei/an:
01. Teren extravilan, Pasune, 77, 2180, 32.477,
33298, 779; 02. Teren extravilan, Pasune, 133,
2673, 51.023, 33336, 1225; 03. Teren extravilan,
Pasune, 133, 2678, 8.974, 33375, 215; 04. Teren
extravilan, Pasune, 133, 2687, 7.797, 33356,
187; 05. Teren extravilan, Pasune, 133, 2688,
13.043, 33363, 313; 06. Teren extravilan,
Pasune, 65, 2013, 389.816, 52420, 9356; 07.
Teren extravilan, Pasune, 65, 2017, 5.000,
52459, 120; 08. Teren extravilan, Pasune, 187,
3172, 16.438, 52609, 395; 09. Teren extravilan,
Pasune, 231, 3965, 97.202, 52750, 2333; 10.
Teren extravilan, Pasune, 189, 3185, 65.436,
52683, 1570; 11. Teren extravilan, Pasune, 189,
3190, 16.948, 52470, 407; 12. Teren extravilan,
Pasune, 231, 3966, 4.900, 52732, 118; 13.
Teren extravilan, Pasune, 232, 3971, 48.787,
52892, 1171. Inchirierea se face conform art.
332-348 din OUG nr. 57/2019 si conform HCL
nr. 125/29.04.2025. Documentatia privind
organizarea si desfasurarea licitatiei poate fi
achizitionata de la Casieria D. I. A. P Tulcea,
str. Plugarilor nr. 2, e-mail: secretariat@
diaptulcea. ro, tel: 0374.491.998, incepand cu
data de 12.05.2025. Ofertele se vor depune
intr-un singur exemplar la Registratura D.
I. A. P. Tulcea, pana la data de 28.05.2025,
ora 16.30. Sedinta publica de deschidere a
ofertelor va avea loc la data de 29.05.2025,
ora 12.00, la sediul D. I. A. P. Instanta
competenta in solutionarea litigiilor aparute
si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia
de Contencios Administrativ a Tribunalului
Tulcea.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 May 2025
1. Informatii generale privind concedentul,
in special denumirea, codul fiscal, adresa,
numarul de telefon, telefax si/sau adresa de
e-mail: Municipiul Drobeta Turnu Severin,
cu sediul in Drobeta Turnu Severin, Str.
Maresal Averescu, nr. 2, judetul Mehedinti,
telefon 0252/314.379, fax 0250/316.317,
e-mail: primaria@primariadrobeta. ro, cod
fiscal 4426581. 2. Informatii generale privind
obiectul concesiunii, in special descrierea
si identificarea bunului care urmeaza sa fie
concesionat: Teren in suprafata de 330 mp,
situat in intravilanul municipiului Drobeta
Turnu Severin, Bd. Mihai Viteazu FN, judetul
Mehedinti, identificat NC 71509, bun ce
apartine domeniului privat al Municipiului
Drobeta Turnu Severin, conform caietului
de sarcini, H. C. L. Drobeta Turnu Severin
nr. 112/30.04.2025 si O. U. G. 57/ 03.07.2019.
3. Informatii privind documentatia de
atribuire: se regasesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea prin care persoanele
interesate pot intra in posesia unui exemplar
al documentatiei de atribuire: In scris la
sediul Directiei Patrimoniu- Serviciul Licitatii,
Contractare si Executari Silite. 3.2. Denumirea
si adresa serviciului/compartimentului din
cadrul concedentului, de la care se poate
obtine un exemplar din documentatia de
atribuire: Directia Patrimoniu Serviciul
Licitatii, Contractare si Executari Silite cu
sediul in Drobeta Turnu Severin, Str. M.
Kogalniceanu nr. 2, Bl. VT3, Parter, Mehedinti.
3.3. Costul si conditiile de plata pentru
obtinerea acestui exemplar: 100 lei/exemplar
ce se achita in contul concedentului:
RO06 TREZ 4612 1180 250X XXXX, deschis la
Trezoreria Drobeta Turnu Severin, cod fiscal
al concedentului: 4426581. 3.4. Data limita
pentru solicitarea clarificarilor: 27.05.2025,
ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele:
4.1. Data limita de depunere a ofertelor:
04.06.2025, ora 16:00. 4.2. Adresa la care
trebuie depuse ofertele: Directia Patrimoniu-
Serviciul Licitatii, Contractare si Executari
Silite cu sediul in Drobeta Turnu Severin, Str.
M. Kogalniceanu nr. 2, Bl. VT3- Parter, judetul
Mehedinti. 4.3. Numarul de exemplare in care
trebuie depusa fiecare oferta: intr-un singur
exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul
exterior si unul interior. 5. Data si locul la care
se va desfasura sedinta publica de deschidere
a ofertelor: 05.06.2025, ora 10.00, la Directia
Patrimoniu, din Drobeta Turnu Severin, Str.
M. Kogalniceanu nr. 2, Bl. VT3- Parter, judetul
Mehedinti. 6. Denumirea, adresa, numarul
de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale
instantei competente in solutionarea litigiilor
aparute si termenele pentru sesizarea
instantei: Tribunalul Mehedinti, Sectia de
Contencios Administrativ si Fiscal, situat in
Dr. Tr. Severin, B-dul Carol I, nr. 14, judetul
Mehedinti, telefon: 0252/208.245, fax:
0252/314.666, email: registraturatrmh@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie
catre institutiile abilitate, in vederea publicarii:
08.05.2025

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 May 2025
C.I.I. RUSANESCU ANDREEA-LILIANA, in calitate de lichidator judiciar al societatii INFINITY TROPHY TRADING S.R.L. (CUI 17810524, J40/12971/2005), desemnat in aceasta calitate conform Sentintei din data de
02.12.2024, pronuntata de Tribunalul Bucuresti, in Dosarul nr. 23365/3/2021, ANUNTA Organizarea de licitatii publice pentru vanzarea bunurilor mobile aflate in patrimoniul debitoarei, constand in mijloace
fixe, obiecte de inventar, materii prime si
creante. Lista bunurilor poate fi pusa la dispozitia persoanelor interesate, la cerere,
prin e-mail. Licitatiile publice vor avea loc in
datele de: 19.05.2025, 18.06.2025, 25.06.2025
si 02.07.2025, la ora 14:00, la sediul lichidatorului judiciar, cu pret de pornire de 100%
din valoarea de evaluare. Inscrierea la
licitatie se face cu cel putin 24 de ore inainte
de data stabilita. Documentele necesare
participarii la licitatie se regasesc in caietul
in sarcini, care poate fi achizitionat la pretul
de 200 lei (TVA inclusa). Garantia de participare este de 10% din pretul de pornire al
bunului pentru care se liciteaza. Informatii
suplimentare pot fi obtinute prin e-mail:
office@rusanescu.ro. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce
urmeaza a fi valorificate sunt obligate sa
notifice lichidatorul judiciar cu cel putin 48
de ore inainte de data si ora stabilite pentru
desfasurarea licitatiei.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 May 2025
Subscrisa TRANSILVANIA MASTER INSOLV
IPURL, desemnata in calitate de lichidator
judiciar al societatii MENDACIUM LOGISTIC
SRL organizeaza licitatie publica cu strigare
pentru vanzarea bunurilor mobile din pa-
trimoniul debitoarei: -AUTOTURISM BMW CJ
26 KWU 1- 14,725.00 lei+TVA. Licitatia va
avea loc in data de 16.05.2025 ora 14:00, in
Cluj-Napoca, str. Ludwig van Beethoven,
nr.29A, jud. Cluj. Documentatia de inscriere
va putea fi depusa pana la ora 14:00, in ziua
anterioara licitatiei. In caz de neadjudecare
licitatia se va repeta in datele de 23.05.2025,
30.05.2025, 06.06.2025 si 13.05.2025 la
aceeasi ora; Pretul de pornire si minim de
adjudecare in cadrul sedintelor de licitatie
reprezinta 95% din valoarea de piata sta-
bilita de evaluatorul ANEVAR in cadrul pro-
cedurii. Informatii suplimentare se pot
obtine la tel: 0757620322

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 May 2025
OMA IMPEX SRL -in faliment, anunta vanzarea la licitatie publica a bunurilor mobile
DACIA FURGON TIP LOGAN, an de fabricatie
2007. Licitatia va fi organizata de luni pana
vineri, timp de 4 sapatamani in perioada
08.05.2025-23.05.2025, ora 14:00 la sediul
lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bdl.
Dimitrie Cantemir nr.1, Bl.B2, sc.2, cam.404,
sector 4. Licitatia publica va porni de la
pretul stabilit in raportul de evaluare de
1.210 euro diminuat cu 40%. Alte relatii la
telefon 0726.201.253 sau adresa de email
nenache2006@gmail.com

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 May 2025
Subscrisa PHOENIX OMEGA IPURL, in calitate de lichidator judiciar al PROFMAT
DISTRIBUTION S.R.L. -in faliment, in bankruptcy, en faillite, organizeaza licitatie publica cu strigare pentru vanzarea in bloc bunurilor mobile. Licitatia va avea loc in data
de 12.05.2025, ora 13:00, in Cluj- Napoca,
str. Minerilor, nr.49, jud. Cluj. Documentatia
de inscriere va putea fi depusa pana in ziua
anterioara licitatiei. In caz de neadjudecare,
licitatia se va repeta in datele de 19.05.2025,
26.05.2025, 02.06.2025, 10.06.2025 si
17.06.2025 la aceeasi ora si in aceleasi
conditii. Informatii suplimentare se pot obtine la tel: 0264/432.603

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 May 2025
Comuna Pangarati, CIF: 2612960, cu
sediul in Pangaracior, str. Prof. Mircea
Gheorghe, nr. 18, judetul Neam t,telefon: 0233.240.317, fax
0233.240.317, email: office@pangarati.
ro, organizeaza o noua licitatie publica
in vederea inchirierii urmatoarelor
trupuri de pasune ce apartin domeniului public al Comunei Pangarati: a)
Paladia in suprafata de 299.000mp
(29,9ha), situata in extravilanul comunei Pangarati, inscris in Cartea
Funciara nr. 54078 Pangarati, judetul
Neamt; b) Jgheabul lui Bobric in suprafata de 93.520mp (9,35ha), situat in
extravilanul comunei Pangarati, inscris
in Cartea Funciara nr. 54079 Pangarati,
judetul Neamt; c) Plutonul de Sus in
suprafata de 200.000mp (20,00ha),
situat in extravilanul comunei Pangarati, inscris in Cartea Funciara nr.
54077 Pangarati, judetul Neamt. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in Caietul de sarcini.
Persoanele interesate pot intra in
posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul
primariei comunei Pangarati, judetul
Neamt. Pretul caietului de sarcini este
de 100 Lei. Plata va fi facuta la casieria
Comunei Pangarati, judetul Neamt.
Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.05.2025, ora 14.00. Informatii
privind ofertele: Data-limita de depunere a ofertelor: 26.05.2025, Ora
09.00. Adresa la care trebuie depuse
ofertele: Comuna Pangarati, judetul
Neamt- Registratura- relatii cu publicul.
Numarul de exemplare in care trebuie
depusa fiecare oferta: 1 exemplar
original, in doua plicuri sigilate: unul
exterior si unul interior. Data si locul la
care se va desfasura sedinta publica de
deschidere a ofertelor: 26.05.2025, ora
11.00, la sediul primariei comunei
Pangarati, str. Prof. Mircea Gheorghe,
nr. 18, judetul Neamt.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 May 2025
Debitorul Moldocons Grup SRL
societate in faliment, prin lichidator
judiciar Dinu, Urse si Asociatii SPRL,
scoate la vanzare: 1. Proprietate
imobiliara, constituita din teren intravilan, in suprafata de 8.959 mp., avand
nr. cadastral 10343 inscris in Cartea
Funciara nr. 117 a localitatii Gura Vitioarei si Constructie C1 edificata pe
acesta, avand un regim de inaltime S+P +1, cu o suprafata utila totala de
664,39 mp si o terasa acoperita in
suprafata de 103,63 mp, situata in
Comuna Gura Vitioarei, Sat Fagetu, T 7,
CC 323, CC 324, Judet Prahova. Pret
pornire licitatie - 480.542,00 Euro
exclusiv TVA. 2. Bunuri din categoria
mijloacelor fixe si mobile in valoare de
- 7.725,99 Euro exclusiv TVA. - Pretul
Caietului de sarcini pentru proprietatea imobiliara - 6.000,00 Lei exclusiv
TVA. -Pretul Regulamentului de valorificare pentru mijloacele fixe - 1.500,00
Lei exclusiv TVA. - Pretul de pornire al
licitatilor pentru proprietatea imobiliara apartinand MOLDOCONS GRUP
SRL reprezinta 100% din valoarea de
piata exclusiv TVA, aratata in Raportul
de Evaluare; - Pretul de pornire al licitatilor pentru mijloacele fixe apartinand M O L D O C O N S GRUP SRL
reprezinta 50% din valoarea de piata
exclusiv TVA, aratata in Raportul de Evaluare pentru fiecare bun in parte,
iar listele cu aceste bunuri pot fi obtinute de la lichidatorul judiciar cu un
telefon in prealabil la 021.318.74.25.
Participarea la licitatie este conditionata de: - consemnarea in contul nr.
cod IBAN RO17 BREL 0002 0042 0593
0100 deschis la Libra Internet Bank -
Suc. Ploiesti pana la orele 14 am din
preziua stabilita licitatiei, a garantiei
de 10% din pretul de pornire a licitatiei; -achizitionarea pana la aceeasi
data a Regulamentului de licitatie
pentru bunurile din patrimoniul debitoarei, de la sediul lichidatorului judiciar. Pentru proprietatea imobiliara si
mijloacele fixe prima sedinta de licitatie a fost f ixata in data de
16.05.2025, ora 11:00, iar daca bunurile nu se adjudeca la aceasta data,
urmatoarele sedinte de licitatii vor fi in
data de 23.05.2025; 30.05.2025;
06.06.2025; 13.06.2025, ora 11:00.
Toate sedintele de licitatii se vor desfasura la sediul ales al lichidatorului
judiciar din Str. Aleea Bujorilor, Nr. 23,
Bl. 1, Ap. 2, Sat Ploiestiori, Comuna
Blejoi, Judet Prahova. Pentru relatii
suplimentare sunati la telefon:
021.318.74.25, email dinu.urse@gmail.
com. Pentru relatii suplimentare si
vizionare apelati tel.: 0753.999.028, dl.
Cristian Ciocan

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 06 May 2025
Comuna Capu Campului, jud.Suceava, cod fiscal 16031763, Capu Campului str.Principala nr.103, jud.Suceava, telefon 0230/573006, fax: 0374091359, e-mail: primariacapucampului@yahoo.com, organizeaza licitatie publica pentru inchiriere teren pasune care apartine domeniului privat al comunei Capu Campului, parcela nr.1 din trupul de pasune Mamuca-Runc-Balcoaia, in suprafata de 22,36ha, inscris in CF-32685. Inchirierea se realizeaza conform prevederilor O.U.G. nr.34/2013, O.U.G. nr.57/2019 si a Hotararii consiliului local nr.15/25.03.2025. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei comunei Capu Campului, compartimentul registrul agricol si fond funciar, ghiseul nr.1, parter, in baza unei solicitari depusa de orice persoana interesata. Pretul documentatiei de atribuire este de 50 lei/exemplar si se achita la casieria primariei. Data limita pentru solicitarea clarificarilor este 16.05.2025 ora-16.00. Ofertele se depun pana la data de 26.05.2025 ora-16.00 la sediul Primariei com.Capu Campului, compartimentul registratura, intr-un exemplar original. Sedinta publica pentru deschiderea ofertelor va avea loc in data de 27.05.2025 ora-10.00, la sediul Primariei com.Capu Campului. Instanta competenta pentru solutionarea eventualelor litigii este Tribunalul Suceava, Sectia Contencios administrativ si fiscal, mun.Suceava, str.Stefan cel Mare nr.62, jud.Suceava, telefon: 0230/523290, fax 0230/522296. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vedere publicarii: 02.05.2025

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 06 May 2025
INSIDE INSOLVENCY IPURL, lichidator
judiciar al SC ARHI DESIGN STUDIO
BUCURESTI SRL -in faliment organizeaza
licitatii publice pentru vanzarea: I.Teren
intravilan 509 mp, situat in localitatea
Salciile, jud, Prahova- valoare de piata
18.600 lei (3.720 euro) cu TVA inclus;
II.Autoturism Opel Zafira, an fabricatie
2000, valoare de piata 1.700 lei (350
euro) cu TVA inclus. Licitatiile vor avea
loc in datele de 09.05.2025, 15.05.2025,
22.05.2025, 29.05.2025, 05.06.2025,
12.06.2025, 19.06.2025, 26.06.2025,
ora 15:00 la sediul lichidatorului judiciar.
Inscrierile la licitatii si informatiile suplimentare se vor face la e-mail: cabinet.nicolae@yahoo.co

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 06 May 2025
LICHIDATOR judiciar AKTIV-LEX INSOLVENTA SPRL anunta organizarea licitatiei publice cu strigare si pret in urcare
pentru valorificarea bunurilor mobile
aflate in patrimoniul societatii in faliment
BLITZ PROFIL SRL: Nr. crt.; An fab.; Pretul
de pornire al licitatiei: Denumire active;
1. ABKANT 2015, 4.128,8; 2. ABKANT
2021, 12.142,4; 3. LINIE PRODUCTIE
TIGLA METALICA PLD17 2015, 171.916;
4. UTILAJ PRODUCTIE SIPCA METALICE CU 2 MODELE INTEGRATE. 2021,
90.583.2; 5. UTILAJ SIPCA METALICA
CALCULATOR INTEGRAT 2021, 80.157;
6. UTILAJ LAMELE ORIZONTALE 2021,
80.157; 7. DEROLATOR TABLA MECANIC 2021, 10.850,4; 8. MASINA SE-
MIAUTOMATA DE AMBALAT-BALOTAT
TP-202 2021, 2.786,4; 9. UTILAJ PRELUCRARE TABLA PRIN LAMINARE (la
rece) 2018, 18.164,8; 10. UTILAJ PRELUCRARE TABLA PRIN LAMINARE (la rece)
2018, 18.164,8; 11. BORMASINA CU
TALPA MGNETICA ST35 2021, 1.652,8;
12. LINIE PRODUCTIE TIGLA METALICA
LPD12IL2 OPTIK 2023, 703.348; Licitatia
incepe de la pretul mentionat mai sus
pentru fiecare bun, la care se adauga
TVA potrivit prevederilor legale in vigoare la data adjudecarii. Prima licitatie
va avea loc in data de 16.05.2025, ora
16:00 si se va desfasura prin mijloace
de comunicare la distanta. In cazul neadjudecarii, se vor mai organiza licitatii, in aceleasi conditii, in 23.05.2025,
30.05.2025 si 06.06.2025, ora 16:00,
de la acelasi pret de pornire. Detalierea
completa a activelor si conditiile pe care
trebuie sa le indeplineasca ofertantii
pentru participarea la licitatie se regasesc in Caietul de sarcini aferent procedurii de valorificare. Informatii suplimentare le puteti solicita pe e-mail: cristian.
cirmaciu@aktiv-lex.ro.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 02 May 2025
Lichidatorul judiciar al Nord-Est Geotech SRL avand CUI 27082819, NR. ORC J 27/374/2010, cu sediul in com. Dobreni, Sat Dobreni, jud. Neamt, societate aflata in procedura falimentului conform Legii Nr. 85/2014, numiti prin Incheierea Civila nr. 42/F/16.02.2023, in dosarul nr. 625/103/2018, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica cu strigare a bunurilor mobile aflate in patrimoniul societatii debitoare, la preturi reduse cu 25% fata de cele stabilite prin raportul de evaluare, conform metodelor de valorificare aprobate prin PV al adunarii creditorilor nr. 111/25.04.2025.

Nr. crt.
DENUMIRE
Cantitate
Valoare fara TVA
- lei -
Valoare fara TVA
Euro
(curs 4,9703lei/euro) -
1
Buldoexcavator JCB 3CXSM 4T
1 buc.
135.675
27.353,83
2
Foreza manuala pentru pamant Makita
1 buc.
859,50
173,28
3
Burghiu foreza Standard Duty 152 mm/1200 mm
1 buc.
1.763,25
355,49
4
Burghiu foreza Standard Duty 230 mm/1200 mm
1 buc.
2.572,50
518.65
5
Burghiu foreza Standard Duty 300 mm/1200 mm
1 buc.
2.930,25
590,77
6
Burghiu foreza Standard Duty 380 mm/1200 mm
1 buc.
3.831,75
772.53
7
Burghiu foreza Standard Duty 460 mm/1200 mm
1 buc.
4.287,00
864,32
8
Burghiu foreza Standard Duty 600 mm/1200 mm
1 buc.
4.771,50
962
9
Burghiu foreza Standard Duty 760 mm/1200 mm
1 buc.
6.985,50
1.408,37
10
Cupa sapat pentru JCB 3CX
4 buc.
6.580,50
1.326,71
11
Cupa multifunctionala pentru JCB 3CX
1 buc.
11.238,75
2.265,87
12
Bena transport beton 500 L
1 buc.
2.191,50
441,84
13
Motor actionare foreza brat excavare 6000 NM
1 buc.
14.319,00
2.887
14
Pompa noroi
1 buc.
7.548,75
1.522
TOTAL
205.554,75
41.443
55.146
Pentru participarea la licitatia publica cu strigare, ofertantii vor achizitiona caietul de sarcini in valoare de 300,00 lei (inclusiv) TVA si vor depune la sediul lichidatorului judiciar cu cel putin 2 zile inainte de data stabilita pentru licitatie, urmatoarele documente: oferta de cumparare; dovada platii garantiei de 10% din pretul de pornire si a taxei de participare la licitatie de 1% din pretul de pornire; imputernicirea persoanei care reprezinta pe ofertant; copie a certificatului de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului, pentru persoane fizice copie dupa actul de identitate.
La licitatie documentele solicitate in copie vor fi prezentate si in original sub sanctiunea decaderii. Prima licitatie va avea loc la sediul lichidatorului judiciar din Piatra Neamt, Str. Bistritei, Nr.5, la data de 08.05.2025, ora 1300 .
Daca bunurile nu se vand, licitatiile se vor organiza, in conformitate cu regulamentul de vanzare aprobat de creditori, in urmatoarele zile: 15.05.2025, ora 13.00, 22.05.2025, ora 13.00.
Relatii suplimentare la telefon 0741-175185; 0722-508105.

LICHIDATOR JUDICIAR
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTA
MINUT VICTORIA

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 28 Apr 2025
CABINETINDIVIDUAL DE INSOLVENTA
GRIGORIE FLORIN
in calitate de lichdator judiciar ANUNTA TOTI CREDITORII

JOTH LOGISTIK S.R.L., cu sediulin Loc. Arad, str. Poetului, nr.1c, ap. 2 Jud Arad, NR. ORC: J2/744/2020, CUI: 42740446, ca fata de aceasta societate a fost deschisa procedura simplificata a insolventei prev. de Legea nr. 85/2014.
Prin Incheierea civila nr. 68, din data de 23.04.2025, de catre Tribunalul Arad, sectia Civila in dosarul 1373/108/2025. Termenul limita pentru inregistrarea cererii de admitere a creantelor este data de 03.06.2025 Termenul limita pentru verificarea creantelor, intocmirea, afisarea si comunicarea tabelului preliminar al creantelor este data de 16.06.2025
Informatii suplimentare la tel. 0722654664, fax 0257-256250 sau la sediul profesional al administratorului judiciar situat in Arad, str. GHE.Lazar, nr.16, ap.2, jud. Arad

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Apr 2025
LICHIDATOR judiciar ALPINSOLV SPRL,
anunta vanzarea in 24.04.2025, ora 16:00,
prin licita-tie activul detinut de CASA
OVALA SRL, CUI 27833754, in dosarul
19741/3/2020-Tribunalul Bucuresti, 5400
mp Teren arabil extravilan CF. 50310 Grumazesti -Neamt, la 30% din valoare,
respectiv 36.350 lei. Detalii: tel. 0733501358,
office@alpinsolv.ro.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Apr 2025
Subscrisa DBP INSOLVENCY AND RESTRUCTURING SPRL, in calitate de lichidator judiciar al debitorului SPORTMARK INTERNATIONAL SRL -in faliment in dosarul nr.
1856/3/2024 aflat pe rolul Tribunalul Bu-
curesti-Sectia a VII-a Civila, organizeaza
licitatii publice cu strigare la sediul ales din
Bucuresti, Calea Calarasilor nr.175, Bl.44, Sc.C,
Et.2, Ap.76, Sector 3, in fiecare zi de joi ora
13.00 in intervalul 24.04.2025-29.05.2025,
pentru vanzarea Stocului de marfa reprezentat de incaltaminte si imbracaminte,
a mobilierului pentru spatiu comercial si
echipamentelor tehnologice precum si a
autoutilitarei Toyota Proace aflate in pa-
trimoniul societatii debitoare -valoare
totala 60.859 lei. Preturile exprimate sunt
cu TVA inclus. Mai multe informatii se pot
obtine la adresa de e-mail office@dp-insolvency.ro.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Apr 2025
ALPINSOLV SPRL, lichidator judiciar, anunta
vanzarea in 24.04.2025, prin licitatie publica activul CALL MANIA SRL, in dosarul
175/1285/ 2020, compus din: mobilier,
aparatura electron ica, aparte de fitness,
instalatii de incalzire si climatizare pentru
incinte mari (hale). Pretul de plecare este
38.755,00 lei fara TVA redus la 50%. Detalii:
0733501358, office@alpinsolv.ro.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Apr 2025
LICHIDATOR judiciar, anunta vanzarea in
24.04.2025 prin licitatie publica a activului
MEGACART EXPERT SRL, CUI 38297422,
J27/ 1063/2017, dosar 265/103/2024 -Tribunalul Neamt compus din: 1. Imobilizare
corporala in curs (constructie netabulara)
-299.706 lei; 2. Echipamente tehnologice
-299.588 lei; 3. Mobilier de birou -3.765
lei; 4. Materie prima (carton) -30.589 lei; 5.
Produse finite (ambalaje carton) -95.798
lei. 6. Marfuri deservire (pahare, farfurii,
pahare, etc) -161.597 lei. Preturile sunt
fara TVA si reprezinta nivelul de plecare la
licitatie. Detalii: tel. 0733501358, office@alpinsolv.ro.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Apr 2025
LICHIDATOR judiciar, anunta vanzarea in
24.04.2025 prin licitatie publica activul
EXPERT REPARATII SRL, (J27/1103/2005),
in dosar 1356/ 103/2023 aflat pe rolul
Tribunalului Neamt compus din: 1) Aparatura
de masura si control, la 6.224 Euro; 2) VW
Passat, 2007 la 1.112 Euro; Valorile sunt
fara TVA. Detalii: tel. 0733501358, office@alpinsolv.ro.

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Cum public Anunt de Mediu in Ziarul Anunt de Mediu®

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Anunturi Adevarul
Ghid de publicat anunturi in ziarul Adevarul

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Adevarul?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Adevarul

Pentru a publica anunturi in ziarul Adevarul va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Adevarul. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Adevarul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Adevarul

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Adevarul este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Adevarul pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Adevarul vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Adevarul si aparitia in ziarul Adevarul

Dupa plata anuntului pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Adevarul?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Adevarul aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Adevarul incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Adevarul in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Adevarul.

Cum confirm plata anunturi ziarul Adevarul?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Adevarul va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Adevarul?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Adevarul vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Adevarul. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Adevarul va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Adevarul.

Anunturile pentru ziarul Adevarul vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Adevarul?

Plata anunturilor pentru ziarul Adevarul se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Adevarul le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Adevarul cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Adevarul in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Adevarul.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Adevarul sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Adevarul"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Adevarul" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Adevarul"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Adevarul pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Adevarul pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Adevarul pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Adevarul la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Adevarul la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Adevarul. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Adevarul

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Adevarul este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Adevarul pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Adevarul va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Adevarul si aparitia in ziarul Adevarul

Dupa plata anuntului pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Adevarul la rubrica DIVERSE

Anunturi Adevarul Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Adevarul DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Adevarul CITATII

Anunturi Adevarul Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Adevarul OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Adevarul Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2025. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Adevarul PIERDERI

Anunturi Adevarul Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Adevarul Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Adevarul LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Adevarul?

Calculul anuntului de mica publicitate in ziarul Adevarul

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Adevarul

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Adevarul

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Adevarul

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
12 May 2025
#boycotAustria